Annons:
Etikettnya-trilogin
Läst 1545 ggr
Calcifer
4/27/16, 10:51 PM

Kylo Ren (Spoilers!)

Det verkar som om de flesta antingen älskar eller hatar Kylo Ren / Ben Solo. Hur är det med er? Vilken sida står ni på, eller känner ni mest *axelryckning* över hela grejen?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Calcifer
4/27/16, 10:51 PM
#1

Jag tycker Kylo är en barnslig fjant som borde få smisk och sättas i skamvrån. Och det är den barntillåtna åsikten. 😃


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Quirinia
4/29/16, 8:43 PM
#2

Jag vet inte… Tycker han är mest ful 😛

zimm
4/30/16, 7:53 PM
#3

Tycker verkligen inte om honom. Men tycker inte om vader heller bara för att båda två känns kraftlösa genfört med Snoke och Palpatine.

Medarbetare på

Star Wars

Calcifer
4/30/16, 8:19 PM
#4

#2 Jag tycker han är snygg i vanliga fall, men som Ren ser han så barnlig ut. xD

#3 Ja de ska ju föreställa brickor i ett större spel så det kan jag förstå, men jag stör mig verkligen mest bara på dem.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Morfalum]2
5/14/16, 9:41 PM
#5

Tycker han är fascinerande eftersom han är en dark side user som dras till ljuset, till skillnad från tidigare skildringar där de ljusa är frestade av den mörka sidan. 

Störde mig på att han var en sån vekling i filmen, inkompetent och gnällig. Håller med, tycker han är barnslig och jag tror att det är meningen! Dräkten var ju designad för att vara barnslig och tilltala barn. Tror också att det är meningen att han ska framstå som barnslig och att det är meningen att han ska återvända som en mogen 'dark lord' i kommande i filmer och överraska oss så jag är övertygad om att vi inte sett hela Kylo Ren än.  🙂

Calcifer
5/14/16, 9:57 PM
#6

#5 Ja det kan absolut stämma, jag hoppas vi får se en djupare version av honom. Som han är nu kan jag verkligen inte ta honom seriös som skurk, trots allt han gjort.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
AnnaMoonshadow
5/17/16, 9:40 AM
#7

Vi har diskuterat det här lite här hemma. både jag och min man är överens om att vi inte gillar honom. Han är bortskämd och kan inte kontrollera sina barnsliga utbrott precis som ni redan sagt i tråden. Men samtidigt gillar vi att hans karaktär ändå är en sådan tydligt exempel på en bortskämd unge som vänt sig till den mörka sidan för att få som han vill. Det har ju en möjlighet att utvecklas och visa på hur han växer in i sin ondskefulla roll 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Calcifer
5/17/16, 11:23 AM
#8

#7 Jag hoppas det. Skulle bli besviken om han inte utvecklades något alls, faktiskt. Vill att han ska kunna bli tagen seriöst framöver annars känns det så himla fånigt att ha honom som skurk. Alltså, typ folk är rädda för honom men de respekterar honom inte. De är rädda för vad han kan göra och för hans humör men utan respekt är jag inte särskilt imponerad.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: