Spel

Vilka spel har ni spelat?

2016-05-11 16:59 #0 av: Calcifer

Det finns mängder av spel som utspelar sig i Star Wars världen, allt ifrån gamla 2D spel till diverse konsoler till nyare PC spel. Har ni provat några? Kanske lego-Star Wars? Berätta gärna!

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
- Carrie Fisher, Rest In Peace

Anmäl
2016-05-11 17:00 #1 av: Calcifer

Personligen har jag enbart spelat Battlefront II, ska köpa nya Battlefront när jag har råd men just nu måste jag prioritera lite.

Anmäl
2016-05-11 18:21 #2 av: zimm

Har Star Wars Battlefront till xbox

Medarbetare på

Star Wars

Anmäl
2016-05-11 18:23 #3 av: Calcifer

#2 Är det nya Battlefront? Är det kul/värt pengarna?

Anmäl
2016-05-11 18:26 #4 av: zimm

#3 Ja det är nya Battlefront. Jag tycker absolut att det är värt pengarna än fast jag bara har spelat några banor.

Medarbetare på

Star Wars

Anmäl
2016-05-13 11:28 #5 av: Calcifer

#4 Vi får se om jag köper det då när jag har råd! Om min dator klarar av det vill säga, hehe.

Anmäl
2016-05-14 21:20 #6 av: [Morfalum]2

#0 Spelade några på N64 som barn Star Wars: Rogue Squadron (där man spelar som pilot i Rogue Squadron, kan ju vara aktuellt nu när Rogue 1 kommer), Star Wars: Shadows of the Empire (Där man spelar en scoundrel vid namn Dash Rendarr. En personlig favorit till PC under många år var Jedi Knight II: Jedi Outcast där man spelar en force sensitive vid namn Kyle Katarn under den nya republiken. KOTOR är min all time-favorit, ett RPG där man alla val man gör för en antingen till den ljusa eller mörka sidan. Äntligen kunde jag leva ut min fascination för den mörka sidan hehe.

Det finns mycket bra!  

Anmäl
2016-05-14 21:59 #7 av: Calcifer

#6 Jag har spelat racing spelet som finns till N64 men utöver det har jag faktiskt aldrig lirat några av spelen.

Anmäl
2016-05-26 11:39 #8 av: Dankoso

Själv har jag bara spelat The Force Unleashed, Knight of the Old Republic och spelade MMO spelet The Old Republic tills de enligt mig sabbade spelet.  Älskade förövrigt alla 3 då jag spelade de.

Anmäl
2016-05-27 00:34 #9 av: Calcifer

Vad finns det för spel till datorn man kan prova? Som inte kräver en superdator.

Anmäl
2016-05-27 07:06 #10 av: Dankoso

#9 Ifall du inte redan spelat de så rekommenderar jag rpg spelen Knight of The Old Republic 1 och 2. Riktigt starka spel som nog inte kräver en allt för bra dator då dom är rätt så gamla.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.