Annons:
Etikettstarwars
Läst 1161 ggr
Calcifer
5/14/16, 9:03 AM

Favoritskådespelare?

Så det finns en tråd för favoritkaraktärer, men om vi snackar bara om Star Wars vilken är er favoritskådis? Har ni någon motivering till varför? :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Calcifer
5/14/16, 9:04 AM
#1

För min del är det originaltrion här med, dvs Harrison Ford, Carrie Fisher och Mark Hamill. De är dels helt underbara skådisar men dels även fantastiskt roliga som människor och jag tröttnar aldrig på att se/läsa intervjuer med dem.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
5/14/16, 9:14 AM
#2

Benedict Cumberbatch hade tydligen träffat Harrison Ford tidigare och sagt "I'm a huge fan, I used to fantasize about you" där han menade att han brukade tänka sig att han var Han Solo eller Indiana Jones men hur fasiken skulle Ford veta det så han hade svarat "well, it takes all sorts" XD.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Morfalum]2
5/14/16, 8:03 PM
#3

#1 Håller med om orginaltrion. De är fantastiska, särskilt Hamill tycker jag är oerhört lätt att relatera till och autentisk. 

Jag har börjar bli riktigt kär i Daisy Ridley på senare. Vart lite provocerad av henne i början, jag tyckte hon var lite för 'modern' för Star Wars, lite för flaxig och gapig, men ju mer jag studerar episod VII desto mer börjar jag tycka att hon är fantastiskt duktig på att göra olika moods och förmedla en känsla.

blodörn
5/23/16, 4:42 PM
#4

Alec Guinness. Även fast han inte gillade Star Wars alls.
Han är en av mina favoritskådespelare inte bara i Star Wars men överhuvudtaget.
Älskar honom i Bridge on the river kwai (en av mina favoritfilmer), The Ladykillers vilken han är jätterolig i och Kind hearts and coronets där han spelar sju eller åtta olika karaktärer.

Do as you would be done by - And think for yourself

Calcifer
6/28/16, 2:45 AM
#5

#3 Jag tycker hon är lite gapig och sådär fast på ett bra sätt. Det passar liksom in, plus att hon är verkligen sjukt bra på det hon gör. Väldigt imponerad av henne måste jag säga.

#4 Ja han är jätteduktig men jag tycker det nästan syns att han inte gillade rollen vilket för mig tar bort lite av känslan.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: