Annons:
Etikettstarwars
Läst 1014 ggr
[Morfalum]2
2016-05-26 21:49

Den mest attraktiva karaktären i franchiset

Har du någon karaktär i Star Wars universum som ni tycker är extra fin/söt/attraktiv? Det kan vara man, kvinna, alien eller annat.  

Jag har ju avslöjat tidigare att jag är lite kär i Rey för tillfället, Daisy Ridley är en otroligt vacker och duktig skådespelerska, sen tycker jag att Rey är en väldigt intressant, rolig och lite kaxig karaktär (har väl en fling för kvinnor med lite pondus). När jag var yngre tyckte jag att Jan Ors i Jedi Knight spelen var väldigt 'snygg', hhmmm en animerad figur men ändå.

På killsidan får jag väl ändå säga att Luke (Mark Hamill) i episode 4  är väldigt söt. 

Så, er tur, fram med era djupaste känslor här. Taket är högt!

Annons:
lunaticIam
2016-05-26 23:55
#1

Obi-Wan Kenobi i de episoder där han spelas av Ewan McGregor.

Calcifer
2016-05-27 00:25
#2

Harrison Ford som Han Solo. Alltid. Han må vara 73 but I still would. ;D

Carrie Fisher är så galet vacker för övrigt, både då och nu.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

öhmnej
2016-05-27 18:31
#3

#1 Han som spelade Obi-Wan i originaltriliogin då? Alec Guiness, va? Han var snygg för sin ålder (vet inte hur gammal han var när Star Wars spelades in, men runt 70, va?). Och han var rätt snygg när han var yngre (http://data.whicdn.com/images/239699475/large.jpg)
Ewan är dock extremt snygg, och ett bra val att spela Obi-Wan.

*Bild borttagen av admin, man får enbart lägga upp bilder som inte täcks av copyrighten.*

blodörn
2016-05-27 18:36
#4

När jag var yngre så var jag jättekär i Mark Hamill 😍😍
En av mina kompisar fangirlar hela tiden när det är en scen med Hayden Christensen.

Do as you would be done by - And think for yourself

lunaticIam
2016-05-27 21:33
#5

#3 Nej, Alec Guinnes gör det inte för mig, tyvärr. Inte som Obi-Wan åtminstone. 
Jag tycker att han är en bra skådespelare och han gestaltar Obi-Wan väl men jag attraheras inte av honom helt enkelt :P

Calcifer
2016-05-28 17:18
#6

Egentligen är nog listan över de jag tycker är attraktiva ganska lång. John Boyega, Daisy Ridley, Adam Driver, Mark Hamill, Harrison Ford, Carrie Fisher och Oscar Isaac. Och ja, från prequeltrilogin så är Natalie Portman och Ewan McGregor också med på listan. Även Liam Neeson får en att bli knäsvag. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
blodörn
2016-05-28 17:31
#7

#6 Egentligen är varenda skådespelare som någonsin varit med i Star Wars extremt attraktiva :)
(Speciellt Carrie Fisher, Natalie Portman och Daisy Ridley)

Do as you would be done by - And think for yourself

Calcifer
2016-05-28 17:37
#8

#7 Vet inte om jag tycker The Emperor från originaltrilogin är sådär jätteattraktiv, men annars så. ;)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

blodörn
2016-05-28 17:39
#9

#8 Va??? Men han är ju snyggast av alla!

Do as you would be done by - And think for yourself

Calcifer
2016-05-28 17:44
#10

#9 Ja jag har alltid gillat män men kappor och sådär.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: