Annons:
Etikettstarwars
Läst 1739 ggr
Calcifer
2016-06-16 03:07

Tips på vart man kan köpa merch!

Tänkte att det kunde vara passande med en tråd där man kan tipsa med länkar till olika platser där man kan köpa Star Wars grejer. Skriv gärna också om det hör till TFA eller originaltrilogin - eller varför inte prequeltrilogin. Är det från en sida som t:ex ebay så skriv det också då inte alla medlemmar är över 18 eller har möjlighet att beställa därifrån.

Som första tips så kan jag lägga till CDON!
Där finns allt från filmer till muggar till posters till T-shirts och massor med annat. Både från nya filmen och även originaltrilogin.

Ett annat tips är ICA maxi - åtminstone här - så har de en liten hylla med TFA relaterade saker. Vattenflaskor, plånböcker, muggar, etc.

Fler tips?

(Notera att handlar det om second hand saker som t:ex Tradera så tänk på att kolla upp säljaren så att denne går att lita på. Handlar det om saker från originaltrilogin som kallas "vintage" så var noga med att kolla upp att det verkligen är vintage och inte något nyare då vintage prylar kan vara ungefär hur dyra som helst och där vill man inte bli lurad.)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Calcifer
2016-07-11 15:12
#1

Frågar igen om någon har koll på vart man kan köpa grejer! :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
2016-07-11 21:16
#2

Hittade precis en sida som heter Roliga prylar.

Medarbetare på

Star Wars

Calcifer
2016-07-13 01:27
#3

Vad bra!Ska kolla efter akuten imorgon.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2016-07-13 13:50
#4

Skulle inte stå akuten utan naturligtvis "på internet". Ingen aning om hur jag lyckades med det felet men oh well…xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

blodörn
2016-08-11 10:44
#6

Om man inte har något emot att köpa saker utomlands så finns det jättemycket på Hot Topic
annars finns det massor av Star Wars grejer i sf-butiken,
(Kan tyvärr inte länka eftersom datorn är så seg och jag orkar inte vänta på att det ska ladda i två miljoner år)

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
Riviniana
2016-10-25 18:21
#7

Kan bara tipsa om Science Fiction bokhandeln (jag antar att det är den som är 'sf-butiken' som #6 inte kunde länka till). Har inte kollat exakt vad de har då jag bara varit där en gång (än så länge), men såg att de hade en hel del.

"Be strong enough to stand alone, be yourself enough to stand apart, but be wise enough to stand together when the time comes."

Titta gärna in på lajv.ifokus

Upp till toppen
Annons: