Annons:
Etikettstarwars
Läst 909 ggr
Calcifer
2016-12-27 19:36

Carrie Fisher har dött.

Vår älskade Princess Leia Organa, dvs, Carrie Fisher har dött följande en hjärtattack för några dagar sedan. Jag gråter redan floder av att denna människa tagits från oss, då hon var rolig, varm, fin, och aldrig var rädd för att dela med sig av vad hon tyckte.

2016 Var ett fruktansvärt år, låt oss hoppas att 2017 blir bättre.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Aleya
2016-12-27 19:57
#1

Nu är inte Carrie med i denna låten. Men det summerar allt jag tycker om detta året och alla dödsfall. 😐

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Calcifer
2016-12-27 20:02
#2

Jag bara sitter och gråter hysteriskt, ska försöka se videon sen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
2016-12-27 20:43
#3

Men gud vad hemskt. Jag undrar hur det kommer synas på dom kommande filmerna. Förlåt för att jag har varit inaktiv på senaste tiden jag har velat fira jul utan massa datorer och bara vara med familjen. Blir nog lite inaktiv tills efter nyår.

Medarbetare på

Star Wars

sponny
2016-12-27 21:24
#4

Så med andra ord är den enda riktigt coola Disneyprinsessan borta? Nej, usch. Det var kanske inte oväntat efter nyheten häromdagen men fruktansvärt ledsamt.

Calcifer
2016-12-27 22:25
#5

Jag borde inte vara så förvånad, hon levde ett hårt liv tills hon tog tag i det. Men det gör jäkla ont ändå.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Magi-cat
2016-12-27 22:29
#6

😢

RIP Princess Leia ✨


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Stallmima
2016-12-28 08:54
#7

Så tråkigt,  bästa filmerna ever!  The force Is with you always!  Rest in peace Carrie!  🌺

Aleya
2016-12-28 09:02
#8

Gällande carrie och hennes hårda liv. Jag blev glad att se att hon och Liz Taylor ändå verkade vara vänner. Trots det som skedde då Liz tog hennes pappa. (Kanske fel ord men ni fattar vad jag menar) Så carrie var en stor kvinna må jag säga. Och själv har jag nyss börjat kolla star wars. Men det är synd att världen förlorat ytterligare en stor stjärna.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: