Annons:
Etikettnya-trilogin
Läst 864 ggr
Calcifer
2017-02-16 15:00

Star Wars: Episode VIII titel avslöjad!

Nu verkar det som om nästa del av nya trilogin äntligen fått sitt namn: The Last Jedi. Filmen kommer dock inte ut på bio fören i december, men jag längtar redan, även om det är många blandade känslor då detta är Carrie Fishers sista Star Wars film och hennes plötsliga död kan påverka hur hennes karaktär dyker upp i filmen.

(För de som inte vet så hann hon spela in alla sina scener innan hennes tragiska och plötsliga bortgång i december, men planen var ju att hon skulle vara med i även nästa del av trilogin och nu spekuleras det kring om hennes roll kommer redigeras i denna film eller om de i sista filmen kommer att använda sig av datortrick och liknande för att hennes karaktär ska kunna delta i den.)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
blodörn
2017-02-16 15:23
#1

Aw, kommer typ börja gråta när jag ser Carrie i filmen :'((

Hoppas inte de dödar Luke, för då blir jag sur :s

Do as you would be done by - And think for yourself

Calcifer
2017-02-16 15:31
#2

Jag kommer gråta som en skadeskjuten älg. Jag gråter typ varje gång jag blir påmind om att hon är borta. 

Det hoppas jag de låter bli med också. Och att de inte löser Carries bortgång med att redigera ihop någon onödig dödsscen. Hon förtjänar bättre än så, bara för att det skulle vara enklast att kanske inte ens ha någon scen där hon är med utan det bara nämns "oj ja just det Leia är död nu" i typ titeltexten i början av sista filmen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

blodörn
2017-02-16 15:40
#3

#2 Jag har sett folk med teorier om att han kommer dö på samma sätt som Obi-Wan, fast han möter Kylo Ren istället för Darth Vader. 
Ja, hoppas också det. Hon förtjänar BARA bra saker och inte halvdana försök till något bra.

Do as you would be done by - And think for yourself

Calcifer
2017-02-16 15:44
#4

Jo, finns ju många såna teorier och har väl funnits rätt länge. En grej som tyvärr gav kraft i den lågan var när Mark råkade uttrycka sig klumpigt och fick det att låta som om hans karaktär definitivt kommer dö för han kommer definitivt inte vara med i sista SW filmen - men det har han själv kommit ut och rättat och sagt att det inte var så han menade. Men det är ju inte omöjligt att han dör ändå.

Måste vara vansinnigt tungt att försöka jobba med sista filmen med tanke på det. Alltså, den som skriver manuset kommer ju ha en enorm press på sig för att inte göra en hel värld av fans besvikna, arga, upprörda, ledsna, etc. Jag skulle inte vilja ha det jobbet.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

blodörn
2017-02-16 15:49
#5

#4 Sant :P

Do as you would be done by - And think for yourself

Stallmima
2017-02-16 16:45
#6

Såg senaste för några veckor sedan och väntar med spänning att se denna i december   😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: