Annons:
Etikettnya-trilogin
Läst 1140 ggr
Calcifer
4/12/16, 7:58 AM

The Force Awakens (Spoilers!)

I DENNA TRÅD ÄR DET TILLÅTET ATT SKRIVA SPOILERS FRÅN NYA FILMEN THE FORCE AWAKENS, HAR NI INTE SETT DEN SÅ HAR NI NU BLIVIT VARNADE!!!!

Har ni sett nya filmen nu när den varit ute i några månader och till och med finns ute på DVD och blu-ray? Vad tyckte ni? En värdig fortsättning eller borde de lagt av med nya filmer efter prequeltrilogin (eller kanske till och med innan den?) eller är ni väldigt positivt inställda till tre nya filmer? Vad tycker ni om skådespelarna, manuset, karaktärerna? Berätta gärna vad ni tycker!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Quirinia
4/26/16, 9:46 AM
#1

Jag är ganska osäker. Jag gillade The Force Awakens, men det blir så hämtat ifrån tidigare filmer med en ung person (som de bytt kön på) som jobbar hårt och ändå är fattigt och visar sig sedan vara en Jedi och på nolltid har hon i princip "besegrat" Kylo Ren. Jag längtar ändå till nästa episod för jag har faktiskt ingen aning hur de tänkt fortsätta. Det blir nog bra till slut :-)

Calcifer
4/26/16, 10:12 AM
#2

#1 Jag är egentligen helt med dig där. Fast jag hade samtidigt enorma problem med att känna att jag ens kollade på en "riktig" Star Wars film. Såg den mer som en actionkomedi sådär generellt faktiskt, hade svårt att knyta samman den med känslorna jag får av originalfilmerna. Samt att trots att jag förstår varför Han Solo dog så kan jag fasiken inte acceptera det och är jättearg över det. 😃


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: