Annons:
Etikettstarwars
Läst 1019 ggr
Calcifer
5/11/16, 4:53 PM

Scener ni gillar/ogillar?

Har ni någon favoritscen ur filmerna? Har ni en scen ni gillar mindre? Motivera gärna varför eller säg bara scenerna rakt av!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[Morfalum]2
5/14/16, 9:35 PM
#1

Jag tycker att flera av scenerna som inkluderar Natalie Portman i Episod III innehåller väldigt träigt skådespel. Vet inte vad som hände där mellan produktionen och skådespelaren. Tyckte hon gjorde bra jobb i tidigare filmerna. Tycker nästan värsta scenen är den när Obi Wan berättar för Padme att han sett ett hologram där Anakin 'Killing younglings'. 

Favorit nu är förhörsscenen där Kylo Ren förhör Rey. Rey: 'Where am I?', Kylo; 'You're my guest'. Magiskt

Calcifer
5/14/16, 9:58 PM
#2

#1 Jag har inte ens sett episod III om jag ska vara ärlig, men har sett klipp och kan hålla med om att det inte finns mycket till gnista där.

Min favoritscen är nog när Han försöker öppna en dörr i episod VI och lyckas stänga en till dörr istället, haha.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Morfalum]2
5/15/16, 4:55 PM
#3

#2 haha just det. Finns mångas bra scener med Han. Älskar när han ska försöka låta seriös i com-radion på dödsstjärnan och ger upp och skjuter sönder den istället 'Uh negative, negative. we've ad a reactor lerak largely very dangerous'

Calcifer
5/15/16, 5:54 PM
#4

#3 Ja han är en klassiker liksom. Gillar även när han grälar med Chewie och Leia.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: