Annons:
Etikettspel
Läst 1234 ggr
Calcifer
5/11/16, 4:59 PM

Vilka spel har ni spelat?

Det finns mängder av spel som utspelar sig i Star Wars världen, allt ifrån gamla 2D spel till diverse konsoler till nyare PC spel. Har ni provat några? Kanske lego-Star Wars? Berätta gärna!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Calcifer
5/11/16, 5:00 PM
#1

Personligen har jag enbart spelat Battlefront II, ska köpa nya Battlefront när jag har råd men just nu måste jag prioritera lite.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
5/11/16, 6:21 PM
#2

Har Star Wars Battlefront till xbox

Medarbetare på

Star Wars

Calcifer
5/11/16, 6:23 PM
#3

#2 Är det nya Battlefront? Är det kul/värt pengarna?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
5/11/16, 6:26 PM
#4

#3 Ja det är nya Battlefront. Jag tycker absolut att det är värt pengarna än fast jag bara har spelat några banor.

Medarbetare på

Star Wars

Calcifer
5/13/16, 11:28 AM
#5

#4 Vi får se om jag köper det då när jag har råd! Om min dator klarar av det vill säga, hehe.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Morfalum]2
5/14/16, 9:20 PM
#6

#0 Spelade några på N64 som barn Star Wars: Rogue Squadron (där man spelar som pilot i Rogue Squadron, kan ju vara aktuellt nu när Rogue 1 kommer), Star Wars: Shadows of the Empire (Där man spelar en scoundrel vid namn Dash Rendarr. En personlig favorit till PC under många år var Jedi Knight II: Jedi Outcast där man spelar en force sensitive vid namn Kyle Katarn under den nya republiken. KOTOR är min all time-favorit, ett RPG där man alla val man gör för en antingen till den ljusa eller mörka sidan. Äntligen kunde jag leva ut min fascination för den mörka sidan hehe.

Det finns mycket bra!

Annons:
Calcifer
5/14/16, 9:59 PM
#7

#6 Jag har spelat racing spelet som finns till N64 men utöver det har jag faktiskt aldrig lirat några av spelen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Dankoso
5/26/16, 11:39 AM
#8

Själv har jag bara spelat The Force Unleashed, Knight of the Old Republic och spelade MMO spelet The Old Republic tills de enligt mig sabbade spelet.  Älskade förövrigt alla 3 då jag spelade de.

Calcifer
5/27/16, 12:34 AM
#9

Vad finns det för spel till datorn man kan prova? Som inte kräver en superdator.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Dankoso
5/27/16, 7:06 AM
#10

#9 Ifall du inte redan spelat de så rekommenderar jag rpg spelen Knight of The Old Republic 1 och 2. Riktigt starka spel som nog inte kräver en allt för bra dator då dom är rätt så gamla.

morten.dynamite
5/27/16, 3:43 PM
#11

Har spelat "Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II" en gång i ur tiden 😃.

Det spelat var det något konstigt med blev alltid illamående av det.
Har aldrig blivit det av något annat spel.

Upp till toppen
Annons: