Annons:
Etikettanthology-trilogin
Läst 2035 ggr
Calcifer
2016-05-11 17:40

"Nya" Han Solo har blivit tillsatt!

Efter många auditions, rykten och liknande har vi nu fått svaret på vem som kommer spela en ung Han Solo i den kommande filmen som kommer vara en prequel till originaltrilogin. Och rollen vanns av Alden Ehrenreich som bland annat varit med i Blue Jasmine, Beautiful Creatures och Stoker.

Vad tror ni, yay eller nay?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Quirinia
2016-05-12 20:00
#1

Åh, Beautiful Creatures är min absoluta favoritbokserie! Jag tyckte dock att han var en skitdålig skådespelare när jag kollade på filmen … :-)

Calcifer
2016-05-12 20:04
#2

Jag har faktiskt aldrig sett honom i något, men för min del har ju Harrison Ford verkligen varit Han Solo i hela mitt liv så jag tror aldrig jag skulle ha kunnat bli nöjd vem de än gav rollen till.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Carmarino
2017-10-18 16:06
#3

Nu är det klart att filmen kommer att heta "Solo: A star wars story".

https://www.sydsvenskan.se/2017-10-17/sa-ska-han-solo-filmen-heta


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
2017-10-18 16:46
#4

#3 Låter lite som man hade kunnat gissa sig till kanske. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Carmarino
2017-10-18 16:50
#5

#4 Ja, det var ju inte någon fantasifull titel precis. Man kan ju tycka att de borde ha kunnat komma på något intressantare. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
2017-10-18 16:51
#6

#5 Ja det tycker jag med. Samtidigt gissar jag att de verkligen vill att folk ska förstå att den hör till Star Wars världen så att de kan få in mer pengar.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Carmarino
2017-10-18 16:52
#7

#6 Ja, det har du nog rätt i.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: