Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2004 ggr
Calcifer
5/11/16, 5:51 PM

Klotterplank #1

Här kan ni snacka om allt mellan himmel och jord. Följ skrivreglerna bara annars är det fritt fram!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Calcifer
5/17/16, 1:38 PM
#1

Jag kan väl börja med att jag har ont i höger ben och ryggen då jag blev påkörd igår…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
5/17/16, 1:53 PM
#2

#1 Oj vad hemskt, kom du undan med lindriga skador eller är det något alvarligare?

Medarbetare på

Star Wars

Calcifer
5/17/16, 1:55 PM
#3

#2 Jag blev påbackad av en minibuss så det gick inte så fort, men smällde i höger ben rätt rejält när jag tog emot mig.  Vet inte om det är allvarligt än, har inte behövt uppsöka sjukhus men måste till VC i veckan och kolla så att allt är ok. Magnetröntgade högerhöften för en månad sedan pga återkommande problem och nu gör den ont igen så risken finns väl att det blivit ännu mer struligt där. Men annars är jag relativt okej.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
5/17/16, 6:37 PM
#4

#3 Vad bra att du verkar ha lite lindrigare skador.

Medarbetare på

Star Wars

Calcifer
5/21/16, 1:17 PM
#5

Vad har ni för planer i helgen?

Själv ska jag sova då jag fått sömntabletter för första gången på en månad. Och igår var jag på middag hos lillebrorsans pappa då hans nya fyller år. Det är inte så weird som det låter, han och mamma var gifta från att jag var 4 till 13, och min riktiga pappa är en gris så han är fortfarande som en pappa för mig. Med var även ett av hans andra ex, samt hennes dotter och dotterns barn. En femårig grabb med energi nog för tio andra och en lilltös på 9 månader som somnade i min famn.

Påminner mig både om varför jag ÄLSKAR barn, men också varför jag inte är redo för egna än haha.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
5/21/16, 1:28 PM
#6

Inte så mycke planer, ska bara vara hemma och slappa och skriva på artikeln.

Medarbetare på

Star Wars

Annons:
Calcifer
5/21/16, 1:33 PM
#7

#6 Det kan vara najs det med.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
5/28/16, 9:21 PM
#8

Vad gör ni en kväll som denna? Själv har jag precis plinkat lite på pianot och lärt mig en väldigt enkel version av Imperial March från SW och nu myser jag med katten.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
5/28/16, 10:22 PM
#9

ska titta lite på tv bara.

Medarbetare på

Star Wars

lunaticIam
5/28/16, 11:08 PM
#10

Själv har jag precis bakat chocolate chip cookies och ska spela antingen Assassin's Creed 2 eller Overwatch :)

Calcifer
5/28/16, 11:27 PM
#11

#10 Oooh kakor! Jag har ballerinakex som jag ska njuta av innan jag spelar lite oldschool Doom. :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
6/4/16, 2:33 PM
#12

Varit tyst i några dagar, fick nåt virus eller nåt så har legat totalt utslagen och inte kunnat äta eller dricka och inte kunnat sova heller tyvärr. Men idag har jag fått i mig lite soppa och en knäckemacka och hoppas väl få sova lite mer kanske…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
6/20/16, 11:48 AM
#13

Min mamma är typ underbar. Jag skulle vilja mer än något annat att åka till London Film and Comic Con för tredje gången dels för att Dominic Monaghan kommer (Merry i Sagan om Ringen), dels för att Mads Mikkelsen kommer (Hannibal) och mest av allt för att Tobin Bell från Saw kommer. Sawfilmerna är… de är underbara. De är en stor del av mitt liv. För några år sedan träffade jag Shawnee Smith från de filmerna och fick hennes autograf fyra gånger (ja, jag betalade ju såklart) och dessutom en bild av oss signerad och den signeringen har jag tatuerad över hjärtat. Det kanske låter konstigt men de filmerna är verkligen speciella för mig.

Men då försäkringskassan strulat sen i februari har jag inte pengar i månaden så jag ens överlever, är vid det här laget skyldig mamma typ 9000:-. Likamed jag kan inte åka. Blev knäckt när jag såg att Tobin Bell skulle dit. Jag har t.o.m. haft en katt med namnet Tobin döpt efter honom.

Pratade med mamma om det idag, om hur ledsen jag var, för om FK inte strulat hade jag kunnat spara och åkt. Då säger hon att hon lånar ut till mig om jag verkligen vill åka, för hon tror det skulle vara bra för mig att göra nåt som hjälper min depression. Jag började grina och blev så sjukt rörd. Vet inte om jag ska acceptera än, men ska kolla priser, tider, flyg, hostel, osv och sen bestämma mig. 

Det är min dröm att träffa honom. Verkligen. 

Idag är en känslosam dag.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
zimm
6/20/16, 11:55 AM
#14

Men gud vad kul för dig Calcifer, verkligen snällt av din mamma att låna ut pengar när det betyder så mycket för dig att åka🙂.

Medarbetare på

Star Wars

Calcifer
6/20/16, 12:02 PM
#15

#14 Eller hur! Jag lever ett liv jag inte skulle önska någon, någonsin, finns inte mycket ljus så sådana här saker betyder så mycket för mig. Jag har aspergers syndrom och då är det vanligt att man har så kallade "special intressen". Mitt är filmer, serier, skådespelare, böcker, etc. Jag kan fortfarande om jag mår jättedåligt kolla på mina signerade bilder med olika kändisar och känna en våg av lycka.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
7/1/16, 12:04 PM
#16

Hur är det med er idag?

Själv gråter jag som en skadeskjuten gnu på fjällets topp. Men inte av sorg utan glädje. Efter några helvetesmånader har FK äntligen godkänt mitt bostadstillägg vilket betyder att jag dels kan betala tillbaka mamma de pengar jag är skyldig henne och dels behöver jag inte låna mer pengar för att överleva. Så galet skönt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
7/8/16, 6:26 PM
#17

Hur är det med er idag?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
8/25/16, 4:25 PM
#18

Tillbaka igen!

Inte för att ni märkt nåt, hehe, men jag var ute i mammas sommarstuga över natten och tog en liten paus från det mesta. Tyvärr kommer jag hem med blåmärken över hela benen… Jag äter sömntabletter och att ta sig till utedass i mörker på en stig i skogen var inte lätt direkt, haha! Men jag överlevde. Det var lite för kallt för att bada men mamma hon badade friskt flera gånger om dagen. Jösses.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zimm
11/12/16, 4:02 PM
#19

Vad gör ni ikväll?

Medarbetare på

Star Wars

Calcifer
11/15/16, 4:37 PM
#20

Sitter hemma och är sjuk. 😡


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Norman Bates
7/30/17, 10:50 AM
#21

#20 Hoppas du  piggnat till vid det här laget  😃

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Calcifer
7/30/17, 11:14 AM
#22

#20 Haha jadå, men det kommer och går. Har världens sämsta immunsystem.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: