Annons:
Etikettoriginaltrilogin
Läst 1628 ggr
Calcifer
2016-05-28 17:07

Luke och Leia, om de inte vore syskon...

Från början när Star Wars skapades så var tanken aldrig att Luke och Leia skulle vara syskon, därav deras lilla "romans". Om de fortsatt kring den linjen, dvs att det inte skulle avslöjas att de faktiskt är tvillingar, hade ni då föredragit en romans mellan dem två eller borde Leia ändå vänt sig till Han?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Kadoor
2016-05-29 20:28
#1

Jag tycker att Han och Leia passar bra ihop, så hade föredragit om de fortsatte så ändå. I början tyckte jag inte om Han så mycket, men nu är han en av mina favoritkaraktärer. Så i mina ögon känns det bäst med dem två. Känns bara fel att tänka på att Luke och Leia skulle vara ihop haha.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Calcifer
2016-05-29 20:50
#2

Jag älskade Han från första stund, men det är exakt min typ av karaktär att bli kär i. Sen liksom, jag tycker att visserligen är det tydligt att Luke har en crush på Leia, men samtidigt syns det att hon visserligen tycker han är söt, men t:ex när hon kysser honom första gången är det för att reta Han. Det gör liksom att även om vi aldrig fått reda på att de är syskon så skulle det ändå kännas mer troligt att Han blev den hon valde till slut.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2016-06-12 05:26
#3

Åh, haha, kollat på en gammal intervju från Empire Strikes Back och älskar hur de pratar eftersom de inte vet om att Luke och Leia är syskon än och skådespelarna diskuterar Han och Leias romans. Mark Hamill (Luke) säger bland annat att om han fått vara ensam med Leia så mycket som Han får så skulle han minsann också kunna knipa henne. Roligt med tanke på vad man får veta i filmen efter det. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: