Annons:
Etikettstarwars
Läst 1116 ggr
iskogen
2016-11-16 10:52

Kommer det fler Star Wars-filmer?

Jag googlar runt om Star Wars och ser att det står att det finns tre kommande filmer i december nu i år samt 2017 och 2019. Stämmer detta?! Ursäkta om jag är okunnig men jag är en newbie som vill lära mig mer om dessa filmer.

Annons:
Aleya
2016-11-16 11:04
#1

Det kom ut en innan december förra året. Men nästa kommer ut i december nästa år som jag fattat det. Och innan så var det i början av 2000 som dom kom.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[djustus]
2016-11-16 11:21
#2

det kommer tre stycken till starwars..vilket datum på alla …hmm får ja nog fråga..men fick höra att 3 stycken var bestämda.

iskogen
2016-11-16 11:41
#3

Fan vad kul!

Calcifer
2016-11-16 12:14
#4

Det släpps en ny trilogi i huvudserien och en inom en annan tre filmer. The Force Awakens var första filmen i nya trilogin, nästa år kommer nästa del inom den. I år släpps Rogue One vilken hör ihop med anthology filmerna. Andra filmen inom den "trilogin" handlar om en ung Han Solo och bör komma ut 2018.

Så allt som allt, som det ser ut nu, ska det finnas 6 stycken nya filmer inom SW världen om några år.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

ElinvBorg
2016-11-16 14:27
#5

Precis som Calcifer säger. Jag är/var lite negativt inställd till att de gör nya SW filmer men The force awakens var mycket bra. Dock känner jag mig ännu mer tveksamt inställd till den andra nya trilogin men kommer givetvis gå på premiären av Rogue one också, man får ju ändå inte missa :) Precis en månad kvar till premiären idag :)

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

blodörn
2016-12-15 12:10
#6

De borde göra en solofilm om Obi-Wan. Typ bara en chill film där inte så mycket händer om hans liv på Tatooine.

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
Upp till toppen
Annons: