Annons:
Etikettanthology-trilogin
Läst 907 ggr
Calcifer
2018-02-14 17:21

Solo: A Star Wars Story trailer

Här är trailern till nya Han Solo filmen. Vad tycker ni?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Carmarino
2018-02-14 17:32
#1

Trailern verkar ju lovande. Förhoppningsvis är resten av filmen det också.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
2018-02-14 17:36
#2

Jag ska erkänna att jag inte ens sett trailern. 🤪

Inte för att filmen inte får finnas, men jag personligen känner ingen dragning till den. Jag vet inte, kanske för att jag älskat Harrison som Solo sen barnsben och verkligen inte kan se någon annan spela honom, eller för att jag inte känner att filmen behövs. Jag har inte sett Rogue One heller för den delen. *dålig sajtvärd*


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Carmarino
2018-02-14 17:45
#3

Jo, det kändes lite underligt att det inte var Harrison som spelade Solo. Fast Chewbacca är åtminstone sig själv. 😃

Man känner ju igen en hel del från de tidigare filmerna, men det är svårt att avgöra om filmen är bra bara genom trailern. Har varit med om att jag sett filmer som verkat jättebra i trailern. När man sedan sett filmerna så visar det sig att det enda som är bra i dem är det som visats i trailern.

Tror inte att jag kommer att se Solo. Åtminstone inte förrän den kommer på tv. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
2018-02-14 17:46
#4

#3 Nä jag tänker väl någon dag kanske se anthology trilogin när de finns gratis att se någonstans, haha. Vill inte se dem på bio, det vet jag.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

MuffinDigger
2018-02-24 13:55
#5

Usch orkar inte. Kändes bara helt fel. Kommer inte se den på bio, det är jag säker på!

Magi-cat
2018-05-24 18:37
#6

Såg den igår, med en gäspning. En ganska onödig film, tycker jag, så gott som helt utan Star Wars-känsla. Tyvärr! (Men så är jag inte heller vidare förtjust i  explosionssekvenser och oändliga biljakter och rymdjakter med väldigt tunn handling.) Jag tror att filmmakarna hade roligare än de som måste se den.🤓


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
sponny
2018-06-07 21:57
#7

Tyckte den var helt ok. Jag har inga större klagomål på filmen som sådan och sedan var det ju riktigt kul att få se hur Han klarade av the Kessel-run på mindre är 12 parsecs.

Upp till toppen
Annons: